Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

сряда, 8 март 2017 г.

8-ми Март

      Честит Празник, скъпи дами!
      Присъединявам се към публикацията на Картишоците - " Какво могат жените".
      Получих страхотен гоблен с мъниста, ушит от една приятелка - тази, за която бе картичката "Блян".

www.volshebnaya-strana.com.ua
     Колежка пък ми подари ръчно-правен букет, изработен от нейна съседка:


    Чудесно е, че можем да разменяме ръчно-правени сувенири!

***
     За празника една жена от Македония ми прати / по един от камионите/  малка стъклена вазичка - много мил жест и ... направена от нея баклава, която аз изядох и чак тогава се сетих, че можеше да я снимам! Уверявам ви, че баклавата беше фантастична!!! Ето вазата:
 
***
 Прекрасна вечер! 
Цветята са от мъжа ми. Красиви къдрави лалета!
Виното е подарък за 8-ми март от една приятелка.
Влади - синът ми, който учи като втори чужд език руски,
 пък ме поздрави, като ми пусна приветствието
оригинално, нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар