Моята снимка
Sofia, Bulgaria; Just a woman in a Man's Man's World... Wife, mother of a 20+year-old boy -a young philosopher. Make cards sometimes and I was a proud DT member of IKEsWORLD CHALLENGES.

четвъртък, 30 август 2012 г.

Day 242 : Slow / Бавно

   Привет! Думата е бавно. И аз така бавно наваксвам. Тази сутрин дори се успах за сутрешното кафе със сестра ми. 
   Питате ме какво става с картичките? Дали въобще правя? А аз не смея да си призная, че не - не правя... И, че да - страхувам се, че май не мога...
   Иска ми се да съм смела като Ане и когато има проблем - просто да го заявя! 
   Проблемът е, че много бързаме, трябва да намалим оборотите. По-спокойно, бавно, кротко и нещата може би ще се получат.
***
     Всеки ден на обяд моят съпруг проверяваше думата за предизвикателството. Собствениците на ресторанта, в който обядвахме ни предоставиха за ползване Интернет. Така аз снимах и бях "в крачка " с другите участници. Мисля, че Лин е правила същото.
      Every day at lunch my husband checked the word about the challenge. The owners of the restaurant gave us to use the Internet. So I shot, and I was "in step" with other participants. I think Lynne has done the same.




 http://suzies365.blogspot.com/2012/08/day-242.html
Огромна татуировка - струва ми се, че е отнело много време за направата й. Много бавно, нали?
A huge tattoo - I think it took her a long time to make.
  Very slowly, right?

Бавно плуване./ Slow swimming.



Бирата трябва да се сипва бавно. / The beer must be poured slowly.

Тази котка бавно се миеше. Аз направих над 10 снимки. Тя не ми обърна никакво внимание. This cat bathe.  I took over 10 photos. It did not give me any attention.

Бавно се разпродава земята в Синеморец и в Ахтопол. Причината е, че няма пътища.
 Slowly sell land in Sinemoretz and in the resort Ahtopol. The reason is that there are no roads.




Разходки. Бавно. / Walking. Slowly.



5 коментара: